Često postavljana pitanja
Često postavljana pitanja u vezi sa kupovinom kancelarijskog materijala
ČESTA PITANJA I ODGOVORI
Ovde ćete pronaći odgovore na neka od najčešće postavljanih pitanja kako biste imali bolje razumevanje našeg servisa i proizvoda. Ukoliko imate dodatna pitanja koja nisu navedena, slobodno nas kontaktirajte, i rado ćemo vam pomoći.
Kako mogu da napravim porudžbinu?
Da biste napravili porudžbinu, jednostavno pretražite našu online prodavnicu i odaberite željene proizvode. Nakon toga, idite na korpu za kupovinu i sledite uputstva za završetak porudžbine. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć, možete nas kontaktirati.
Koje su opcije dostave?
Pružamo različite opcije dostave, uključujući standardnu dostavu i ekspresnu dostavu. Detalje o dostavi, uključujući vreme isporuke i cene, možete pronaći na našoj stranici https://bajkashop.rs/uslovi-koriscenja-i-prodaje/#isporuka za isporuku ili prilikom procesa poručivanja.
Da li je moguće zameniti poručeni artikal za neki drugi?
Moguće je zameniti artikal koji ste poručili za bilo koji drugi artikal iste cenovne kategorije, više ili niže. Pozovite nas da bi saznali kako to možete uraditi.
Da li mogu da poručene artikle vratim i dobijem svoj novac nazad?
Možete izvršiti povrat novca za kupljene artikle, za više detalja pozovite nas.
Greškom sam naručio proizvod, da li mogu da otkažem porudžbinu?
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 12 sati nakon poslate porudžbine. Porudžbinu možete otkazati telefonskim pozivom na broj telefona 011 85 00 933 ili slanjem e-maila na eshop@bajkashop.rs
Kako da znam kog dana i u koje vreme će mi biti isporučeni poručeni artikli?
Dan pre isporuke dobićete email na adresu koju ste ostavili prilikom poručivanja da sutradan možete očekivati isporuku, Na dan isporuke stićiće vam potvrdni SMS od kurirske službe da ćete tog dana imati isporuku od Bajke87-a. Pola sata pre isporuke kurir će Vas kontaktirati kako bi proverio da li ste na adresi.
Koje je radno vreme korisničke podrške?
Radno vreme korisničke podrške je: radnim danima od 9h do 16h; subotom i nedeljom korisnička pordška ne radi.
Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na link Prijavite se, a zatim na link, Zaboravili ste lozinku? nakon čega će biti potrebno da unesete Vašu e-mail adresu na koju će Vam stići link za resetovanje lozinke.
Želim da poručim ali nisam siguran kako da to uradim?
Molimo Vas da pogledate LINK gde je objašnjen proces kupovine ili da nas pozovete na telefon 011 85 00 933 i uradićemo porudžbinu preko telefona.
Šta se dešava ukoliko nisam na adresi u trenutku isporuke?
Ne brinite, kurir će vam poslati sms sa njegovim brojem telefona na koji ga možete kontaktirati i dogovoriti novo vreme isporuke. Ukoliko i ne kontaktirate kurira on će svakako pokušati isporuku i narednog dana.